Aldrig ska jag glömma dig..

Tjolahopp (:
Näst sista dagen på hälsoveckan. Om jag ska´säga min åsikt om den här iden som Stålbalk (?) kommit med så förstår jag mig inte på den. Jag tror knappast att eleverna kommer börja motionera varje dag bara för att man gjort de i skolan en vecka. Å man mår väl inte så särskilt mkt bättre av att leva sunt i en vecka? Men men. Det är jävligt soft ändå ^^

Idag hade vi provmatlagning på förmiddan. Jag å Lollo gjorde hasselbackspotatis å fläskkotletter med sketagod sås :P MVG såklart ;) Vi jobbar typ skitbra ;) haha. Sen efter lunchen hade vi en grej som heter capoeira (eller vafan jag tror de hette så :P) Det var verkligen stört!! Först skulle vi sitta i en ring å sjunga njee njee njee sen skulle man tydligen dansa som en groda å en björn å jag vet inte vad x)

Sen sluta vi. Jag åkte till stallet å red ut på min älskling <3 det var mysigt. Vi klättrade lite å red till sandtaget. Hon va skitasnäll jö (:

Sen kom jag hem å softa lite. Spelade twister med kussen. Fi fan va jobbigt haha. Men han tröttnade till slut. tack å lov ^^

vet inte riktigt vad jag ska skriva nu. Internet var paj förut men det funkar nu. Min MP3 är äntligen frisk men mobilen är fortfarande borta :(

aja,.. ska väl dra nu. Jalla bai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback