awh vafan :S

Gick ner tillsut för mamma hade tagit fram bullar. Jag kom ner å sa typ hej. sen säger Åsa till han att jag kan prata franska å att Jean ska prata franska med mig hela tiden så jag får öva.FATTA INTE ETT SKIT! :P han ba: jkfhdjnfjdh parle francais...bgfhsjdfhasfo francais! jag ba: eeh :S hahahahaha sepe :P jag haaataar att prata typ engelska eller nåt me folk som inte kan svenska. fan skämmigt. :P möhö.. varför ska vuxna alltid fika så länge för?! JAG VILL ÅKA NUUU PAPPA! :P bläh. aja.. gud vad mkt jag skriver nu för tiden  (: senaste dygnet har jag skrivit typ 5 inlägg :P eller nåt sånt :P hohohohoh. HAHO :P  shitt va många :P jag skriver ^^ jag tänkte skriva en till efter det där men det blev komstig så jag skrev en ^^ istället.  okej, den där meningen ser helt sepe ut :S:P men om man fattar så är det bra. Intelligens. Jag är fett intelligent. faaaktiskt. VÅga inte säga nåt annat :P
Vet inte vad jag ska skriva nu... sååå.. HEJDÅ :D

Kommentarer
Postat av: Martina

haha omg O_O många smileysar alltså ^^

Postat av: Ida

aah, just det ;D
Aldrig skulle jag kunna tro att du är en besserwisser =) Ja, den är faktiskt väldigt fin. Använder aldrig klänning i vanliga fall, så alla lär väl få värsta chocken xD

2006-05-26 @ 18:22:30
URL: http://voffis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback