blogg.se - tanten på bilden ser ut som kuratorn

hej hej
Trist dag i skolan. Var hos kuratorn. fick inte fram nåt av det jag ville. Jag kan inte säga som det är när du är där :( det är inte pga dig. det är bara så. alla har tryckt i mig fakta (som är sanna?) å jag klarar inte av göra så mot dig. förlåt. Jag måste prata med nån imorn. jag bara måste! å säga precis som det är.. innan det spårar ur :( fan att jag gjorde som jag gjorde idag. skit skit skit. Blev så helvetes rädd. Trodde fan jag skulle svimma. nu ångrar jag mig bara. fan vad jag hatar mig själv (nej det gör jag inte alls förresten.. att hata sig själv är helt patetiskt och onödigt) men jag hatar att jag gjorde så..  Jag vill ju inte egentligen. Ändå blir det bara så. Har gått hela dagen å lyckats låta bli. Sen blir det så iaf. Det är så jävla typiskt. sitter å tänker på det hela tiden och tillslut har jag inget annat i huvvet.. f i t t a

Sitter å studerar mammas gardiner (jag är på andra datorn) å kom just fram till att det är oliver på :S .. ytterst ovanligt. Inte för att jag har något emot olivers utseende å så.. men dom luktar illa och jag har inte ens haft en tanke på at smaka. Blä!

Hade musik i skolan. Det var typ kul ^^ haha. sepe låt. Hey, oh, hej! oh oh oh oh,coolin baby! XDD nåt sånt

Anw. Jag ska baka negerdeg (det är lättare att säga negergegg^^) med Julle nu! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback