det var då självaste fan

nu kom inlägget som jag skrev igår upp på bloggen. Heja heja. Jag har inte skrivit så mkt senaste tiden. Det beror varken på att jag har haft fullt upp å inte hunnit skriva eller att jag inte vill. Men som dom flesta vet är inte den här sidan den bästa å har ofta fel som är "tillfälliga" sant visserligen men dom kommer ju tillbaka fort som attan. Nej du. Snart får dom ta å fixa eländet ^^

Idag var det mkt blandade känslor i plugget. haha.  Blivit vän med Piff men imorn kan du bereda dig på en rejäl utskällning! ^^ På franskan fick jag ångestryck över all jävla skit i skolan. Men nu har jag tagit mig tid att skriva om den där jääävla hinduismen. Inte världens bästa men godkänd borde jag fan bli.  Jag har skrivit den på datan nu men jag tror jag ska skriva ner den på papper för då blir det flera sidor ^^
Skulle egentligen rida men självklart måste man plugga. >.<

Dagens roligaste: Jag å mina patetiska humörsvägningar som jag aldrig får ordning på ^^
Dagens citat: OMG! I haate this fucking school!! /Patrik
Dagens låt: Hon är bättre - Lasse Lindh
Dagens irritaionsobjekt: mina kusiner. Imorn flyttar dom! YES
Dagens äckligaste: Min kaninstek ^^

Hum nu orkar jag inte tänka ut fler dagens. Jag ska bada snart. Det var längesen. Pusshejälskarallasomälskarmig (haha sepe)


Kommentarer
Postat av: Piff

hm...vet inte om jag vågar komma till skolan i morrn..*skrajsen*

2006-05-15 @ 22:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback