Första dagen på hälsoveckan!

Hejsan svejsan

Idag började våran häslovecka. En bra start tkr ja ;) För en gångs skull var det inte så komplicerat på bilden. Målade bara mina kycklingar  röda å gula med vattenfärg. Sista lektionen hade vi typ pilates. Det var värsta kul ^^
Annars har det väl inte hänt nåt speciellt idag. Jag å Martina cyklade hem på lunchen. Kom hem å upptäckte att jag glömt nyckeln så Martina fick klättra upp på balkongen. haha. Det såg lite smått skoj ut faktiskt :P

Jag kan inte skriva "dagens" längre för jag minns inget sånt längre. det är lite trist. Men jag lovar att skriva om jag kommer ihåg nåt ^^

Typ inget  att berätta men jag kanske skriver ikväll efter stallet om jag palla ^^ Pusshej

Kommentarer
Postat av: Touyabouya

Här blir man tvingad att kommentera *Suck*. Idag var en ganska rolig dag som du sa , Jag tyckte filmen vi såg var ganska komisk på något sätt.

2006-05-08 @ 16:49:10
Postat av: Louise

ja erin är en sån jävla bitch! älskar henne! puss hej

2006-05-08 @ 20:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback