How can I explain the fear you feel inside?

Tja fan :D Idag har det hänt ganska mkt roliga saker ^^
I skolan å elevens val cyklade jag, Carro å Lollo lite i skolan! haha det var så jävla roligt. Carro skussa mig på pakethållarn så cykla vi i korridoren förbi massa elever. alla glodde som fan å en ramla :D hahahahaha asså ärligt jag höll på å garva ihjäl mig. När vi kom till matsalen så¨kom Bosse (gammal SO-lärare) fast han sa inte så mkt. han bara skaka lite på huvvet å sa "inte cykla inomhus" HAHA! Om Annbritt stålbalk skulle sett oss skulle hon fan freaka ur :P Så roligt har vi nog inte haft i skolan på länge ^^

Efter skolan var det från början tänkt att jag å Carro skulle cykla hem till mig å äta vitlöksbröd å hoppa studsmatta. Men sen så hängde Lollo, Martina, Klara, Dan, Patrik, Oskar och Viktor me oxå :P haha det var jävligt roligt men min studsmatta är nog jävligt uttöjd nu ^^

Sen åkte jag å Lollo till träningen. På fysen tog vi en promenad genom södertälje. Fyfan vad skojj de va. Vi låg på en FIN gräsmatta under ett stort träd å kolla på den blå himlen, vi klättrade på staket, lekte kull i en rondell som massa bilar körde runt, sprang in i massa portar å kolla vad alla hette i efternamn, lekte i en lekpark, å massa roliga saker! JAG ÄLSKAR DIG FETT MKT GUMMAN ;D Sen när vi skulle ha simning å gick vi till mcdonads! Det var gott ^^
På tåget hem träffa vi en fullis. Han upprepade sig å det var väldigt irriterande. Han sa typ: Jag har en son som heter Kevin, han är 10 år, han heter Kevin, han spelar fotboll, han är 10 år å spelar fotboll xD äh han v rolig x) men tkr synd om hans son

Asså det här var en rolig dag. Utom lektionerna dåra :P Nästa vecka har vi hälsovecka! det kommer bli kul tror ja (:

Dagens roligaste: Cykla i skolan
Dagens citat: Viktor: Vad håller du på med? (han syftade på nån smörkniv eller nåt) Carro: Jag har just blivit lesbisk *stort leende*
Dagens person: Lollo <3 ;D
kommer inte på fler dagens :/ tråkigt.. :P

Min kusse e fett bra på språk :O jag e rätt imponerad faktiskt ^^

Baaj (L)

Kommentarer
Postat av: carrooo

Hahaha ^^ .. dagen är ju den bästa :P
haha jag vill cykla mer i skolan.. plötsligt så blev allt roligare !! :D haha jag har blivit stustkååt :P

Postat av: Louise

jag kommer aldrig glömma den där dagen. Den går till hitorien!! HAhahahahah åh jag känner en glad känsla..(vicki citat, tror jag) ÄLskar dig så mycket!!

2006-05-04 @ 20:10:01
Postat av: Louise

Onsdagen den tredje maj går till historien fi fan! Har inte haft så kul på väldigt länge! Älskar dig!

2006-05-04 @ 20:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback