It's something in the way that you're talking

sitter här med hosta å feber. Sen regnar det på köpet. vafaan. Rolig söndag.
vet inte vad jag ska skriva. Viktor är skitsur på mig för att han inte får vara med på nånting längre.. :/ men men.. kul å tälta iaf. eller inte tälta men när vi satt vid elden var roligt :p har jag för mig x) inteför att jag minns vad i gjorde. vafan :S ivf. kollade på klockan vid kvart över 4 å då var jag helt iskall, ont i hela kroppen å kissnödig.  sov typ inte ett skit men mne :P det var mysigt. Ta med liggunderlag till näsa gång kanske ^^ haha. sen gick jag,klara å lollo ända hem till mig med alla grejer vid typ 6 på morronen. fook va  jobbigt det va! tog väl ett par timmar :P eller åtminstone en. kanske för att vi satte oss på bilvägen å vila ibland. ^^ när vi kom hem var det låst överallt så jag fick ringa på ^^ klockan var typ 7 å pappa ba: vad bra att ni väckte mig (asså han va INTE ironisk!) haha :P då åt vi lite mackor. sen gick vi till mitt rum å lyssna på musik å chillade, HAH. x) det var trevligt. Sen gick klara. då kolla lollo å jag på kalle å chokladfabriken men hon somna så jag gick ner å prata lite med min brorsa. sen nör jag gick upp igen hade hon vaknat :p vi kollade på slutet å sen har jag för mig att hon gick hem för hon skulle till berga :P Fabn vad jag är dööd alltså. Orkar knappt gå :P ska nog hälla i mig lite te. Vi hörs! Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Martina

asså jag säger sen, orkar inte skriva ner allt här :/ puss

Postat av: carrooo

tälta ? lite kallt kanske ? :P Jag vill va med nästa gång..(=

2006-05-28 @ 20:49:12
URL: http://carolinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback