Jag vet inte varför men jag återvänder alltid hit

var det något vi gjorde, något vi sa, som förändra mitt liv?

Tjolahopp (:
Idag var det skola som vanligt. Fast jag hade bara en lektion. Började halv 10. Var med på engelskan. Sen hade vi gympa Jag var inte med för jag är ju förkyld. Efter lunchen hade vi SO men då skulle jag till kuratorn(det gick jättebra ^^) så jag missa (tyvärr :/) den lektionen oxå. ^^ sen slutade vi för det var inget elevens val. men jag, Klara och Eva var kvar inne i vilorummet. Vafan´, den där massagestolen är läskig. Fast man vande sig efter ett tag. Då blev det rätt skönt ^^ Hände det nåt roligt i skolan då..? Tror inte det.. eller juste. Vi fick ju teckningar av skolsköterskan som vi hade ritat när vi var 4 år. Min var fan skitgrym. Fast jag hade ritat på randigt papper =/ Fast jag känner mig ändå väldigt gammal för mitt papper var gult i kanterna ;) faktiskt. jag har ett litet svagt minne från att jag ritade den. Eller nej förresten. Men jag minns att ritade ringar å fyrkanter å klippte ut ^^ Sen fick jag typ hoppa på ett ben fram och tillbaka. Jävlar vad läskigt. Nu minns jag det typ skitklart :S Jag var skitnervös inför det . Trodde att jag inte skulle klara av att hoppa på ett ben  hela vägen för  jag trodde att då skulle man behöva få värsta sprutorna å sånt. Gud stackars mig som var så korkad. Men jag minns exakt hur jag kände :/ Läskigt. Det var lixom.. 12 år sen? vafan, jag är fortfarande korkad ^^ eller snarare seg. Jag skyller på vädret.

Efter ett tag drog jag mig iaf hemåt. Gick hem till Åsa å kolla på Ice age å åt brago med choklad under ^^ mumsigt. Fick ett par mysbrallor typ av Åsa.. undrar om jag kan knäppa dom för mina feta höftben :P aja, ska testa dom när jag skrivit klart hära.. testa brallor, sen keka nåt. Sen gå tillbaka till datorn.
Annars har jag inga planer för kvällen. Chilla typ (gud, jag skämms för att jag använder det ordet. Ska nog försöka sluta ^^) Nu har jag slut på fantasi. Kraamar

Kommentarer
Postat av: Viktor

värkar som du har haft en lätt da idag i skolan inte slittit ut dig allt för mycket !! passade bralorna ?? och vadå feta höft ben går det att ha mindre??
aja hare bra tove puss

Postat av: Viktor

värkar som du har haft en lätt da idag i skolan inte slittit ut dig allt för mycket !! passade bralorna ?? och vadå feta höftben går det att ha mindre??
aja hare bra tove puss

2006-05-31 @ 19:49:17
Postat av: Klara

LATMASK!!jo,massage grejen var äcklig och jag stör mig på dina tomater som ser ut som äpplen xD kram =)

2006-05-31 @ 19:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback