palla >.<

Asså orka må dåligt :P haha jag e fan happy (: det måste va vädret. Och att jag ska köpa skor imorn :P Det ska bli roligt hoppas jag hittar några fina. Egentligen vill jag köpa såna där korta jeans men jag får inte köpa fler jeans innan sommarlovet :( bajs. men aja.. ska köpa ett vitt nitskärp å puder oxå ^^ fast tja.. jag har bara 800 spänn å de ett tag kvar tills den 20:e -_- men det fixar sig

Idag i skolan var det fan trevligt. Jag skippa gympan för det är så jevla tidigt. Sen hade vi SO.. då var jag å Klara hos kuratorn, det va ganska roligt. Jag försökte komma på saker att prata om så att vi skulle få slippa mer av lektionen men jag kom inte på nåt :/ dåligt asså.. sen hade vi matte .. vi satt ute å "jobba" det var jätteskönt. Potatisbullar till lunch. fast dom tog typ slut så om vi ville keka mer var vi tvugna att äta blodpudding. bläääh.
Efter skolan stanna jag kvar ett tag å sola ^^
Just nu hör jag "bob de bauer"-sången  :P haha den e bra men jag fattar inte ett enda ord utom Bob byggare x) haha.

Jag tror jag ska ut å hoppa nu om inte felicia e där ^^ Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback