snart tre veckor..

bort från tryggheten... jag kommer sakna dig

Vart i södertälje med carro, det var trevligt men kallt å blött. haha. Fan vilket ös-regn! shitt.

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. bajs .. jag är för trött för att komma på nåt. Hänt nåt i skolan? tror inte det.. kom försent till bilden. typ 45 minuter :P höh. sen hade vi matte. Lasse va typ arg. Visste förresten inte att han kollade på big brother XD komiskt ^^ jag är lite hungrig. fast ändå inte :S känns lite skumt. :P  anw. jag gillar donken. det är typ skitgott! å jag vill ha en ny mobil NU! får fan damp!!! mina päron kommer bli fattiga ^^balfrilla, mobil, pilgrimsmycke, sen är det säkert lite annat jag behöver oxå x)

asså bajs jag orkar inte skriva :P haha. å har inga dagens för det här var inte en så speciellt rolig skoldag :P Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag åt också på donken! i'm lovin it...hehe lasse och big brother haha..men det är faktiskt ett väldigt bra program och ett ärligt också jag menar där händer ju alla intriger på riktigt till skillnad från en viss serie som kallas OC...puss och bajs i pannan

2006-05-23 @ 20:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback