Sommar, sommar å sol :D

hej!
Asså jag blir så glad av det här underbara vädret. Det var ju typ vinter för en månad sen. Vart tog våren vägen? :P Har iaf solat å nu e min rygg inte fin ^^

Igårkväll var det trevligt. haha, faan va kul det va å spela kubb! vadå alla skitsura å sen kommer Eva å ska skapa fred :P haha jag hade ärligt lust att sula en jvla pinne på andra laget x) jag börjar fundera på om jag har svårt att kontrollera min ilska när jag har pms! haha :P asså ärligt. jag satt å försökte hugga sönder mitt skrivbord med en sax för att jag inte kom in på en hemsida ^^ tog fan i allt vad jag hade å typ skrev grova svordomar. nu i efterhand var det rätt kul men jag var verkligen förbannad! :P
Ivf. Pizzan var as-god vi äger ju på att baka brudar ;D (bakar man pizza btw? kanske lagar men skitsamma ^^) sen drack jag ap-mkt cola. jag hade typ svårt å sova sen å jag svettades skitmkt ^^ fick sova me öppet fönster.
Sen hade jag ställt min väckarklocka på halv 11 så jag kunde va ute i fina vädret. Jag ville inte sova bort en sån här sommardag lixom hallå? ;)

Imorn ska jag ha min klänning men jag upptcäkte just att det va ett hål i den :( hur fan har det kommit dit? huuuh :'( typ precis vid bröstvårtan! Halleluja :P

Nej nu ska jag gå ut igen ^^ ha det bästa bäst :D Pusshej

Kommentarer
Postat av: Klara

men bakar väl pizza det är ju deg..hehe det är så kul att va sur xD

2006-05-07 @ 16:25:09
Postat av: Louise

Tråkigt med klänningen ifall hålet var stort alltså men då kan det iofs vara rätt sexigt :P

2006-05-07 @ 16:32:58
Postat av: Anonym

det heter ju pizzabagare så..

2006-05-07 @ 19:00:00
Postat av: carrooo

haha men då kan du ju perca bröstvårtan och så kan alla se det ; ) HAHAHAAH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback