waaw

hejsan.
sovmorgon idag. hur fan lyckas jag komma försent hela tiden? fan sjukt. ibland funderar jag på att dra ner på mina svordomar men vafan, vfr de? Jag trivs med att svära. man kan uttrycka sig bättre (:
Engelskan var skitrolig. Vi skrev raplåtar inte "rap" utan sån rap som uttalas rapp :P sen hade vi gympa, körde volleyboll, jag är ganska dålig på de :D
På svenskan/SO läste vi nåt papper å där stog det att två mushonor hade fått en unge tsm!! DET GÅÅÅR INTE! helt omöjligt ju. :S fast Patrik som vet allting bäst skulle såklart blrja redogöra högt inför hela klassen hur det gick till och om man säger emot blir han galen :P
efter skolan åkte jag, lollo å martina till södertälje. Martina skulle hämta sin balklänning. Den sitter perfekt på dig gumman ;) sen på mcdonalds träffa vi halva stallet ^^
det e väl typ det som hänt idag. weej mitt liv är så kul. men faktiskt :P det ÄR kul. oftast. :P jag gör så många smilisar. det är typ irriterande. men jag gillar att irrtera folk (:
sen cykla jag hem från station. jag har värsta fobi för den där bommen (eller typ två bommar) i den där backen precis efter tunneln. Men jag lyckades cykla igenom den :D fast när jag hade klarat det så råka jag göra rakt upp i gräset in i en sten, fan det är så typiskt. ^^

äh fan, jag ska äta choklad ikväll x) jag kommer kanske få finnar. jag har aldrig fått det av choklad förut men skitsamma :D:P nöööff XD Puss å hej gåslever :D

Kommentarer
Postat av: Louise

gåslever? friskt..:P stör mig på alla som tjatar om finnar hela tiden!! palla speciellt alla ni som har baby face hud..typ du! fy fan va jag störde mig hårt på patrik idag! åh!!hoppas han inte läser det här..jaja puss och bajs i pannan

2006-05-24 @ 16:50:37
Postat av: Andreas

aha, när då? :P

Postat av: Klara

fifan,jag störde mig också skit mycket på patrik idag,måste han alltid veta bäst eller vad?? puss(L)

2006-05-24 @ 22:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback