yeah god is good

jag tror inte ens på gud men aja :P Man får väl låtsas lite nu när man ska på läger å allt ^^

var i skolan idag. fi fan. Jag kommer sänka mig i franska tror jag. men det gör inget. vi hade fysikprov. det gick rätt bra säger vi. kommer iaf inte sänka mig (: imorn ska jag till kuratorn. Ska försöka att  verkligen prata ut å kanske få lite tips.. hoppas på de iaf. Sen på måndag (BALDAGEN!) ska jag till BUP på morronen. wiho. Sen halv ett ska jag till frissan med Carro (L). där kommer vi väl tillbringa större delen av eftermiddagen. kommer bli skithungrig! får väl ta me lite kek ^^ haha. Efter balen ska jag vara ute hela natten. Än så länge har jag fått med mig Patrik å Lollo. Har visserligen inte hunnit snacka med några fler heller =P Sen ska jag stänga av mobilen oxå så mamma inte kan få tag på mig.  Hon sa att om jag gjorde det skulle hon ringa polisen x) kul, mamma, jättekul ^^ sure att dom bryr sig oxå. dom har väl bättre saker för sig än att leta efter mig. :P

Är törsig. blir alltid det vid den här tiden. Mysko..anw. vet inte vad jag ska skriva. Jag har vart allmänt seg å okoncentrerad idag. På svenskan skrev jag fel ord hela tiden om jag ens kom ihåg att skriva. Försvann i dagdrömmar hela tiden. Å när jag skrev tänkte jag på annat så jag skrev typ ordet jag tänkte på för tillfället. Sånt är irriterande. Det är som att skriva å samtidigt sjunga med i en låt. det går typ inte :P eller jag testade just. Det funka rätt bra. men ändå ^^ det var en lätt låt.

Ivf. efter skolan gick jag, carro, lollo å josse till fiket. sen köpte vi vitlöksbröd å gick hem till carro å fetta oss (: sen kolla vi på joey å vänner. Fast Lollo verkade hata Joey så hon gick. När vänner började gick Josse. Hur bara KAN man GÅ när VÄNNER börjar? Seriöst? x) Vid halv 8 drog ja hem. Mötte Åsa å Mamma på vägen. Självklart ska Åsa ta upp festen efter balen så jag å mamma börja bråka ^^ men men. Kom hem å hade typ damp. Inte så ovanligt nu för tiden. Funderar på att söka hjälp x) eller så skaffar jag en sån där boxningsgrej. Fett skönt å bara slå allt va man har tills man faller ihop av trötthet. haha.

Kom just på att jag slutat med dagens. men vafan. Kommer aldrig ihåg nånting x) särskilt iinte idag *-) Vafan, mitt minne blir sämre å sämre för varje dag. VAD HÄNDER?! haha XDD nej nu måste jag ner å fixa dricka. Min hals torkar ut x) Sov gott alla folk (har kommit fram till att ganska många läser min blogg, men det är inte många som kommenterar :( hur svårt kan de va? :P) aja. Puss å kram ses på stan

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är bra att fetta sig. fett ftw!!! och det stämmer jag hatar joey han är töntigt korkad men sen så hade jag redan sett just det avsnittet och skämten var inte lika roliga andra gången.. :) pusss

2006-05-31 @ 21:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback