You are nice and friendly

Hej igen
jag har tråkigt. som fan. ladda ner sonnet med the verve om du inte har den redan. den är bra. litet tips från lilla mej bara :P annars vet jag inte vad jag ska skriva. jag har fullt med disk här. kanske ska gå ner med lite. nån gång.
vi kanske inte kan va här efter balen för min mamma kommer tydligen vara hemma :@ asså åhhhh JÄVLA SKITFITTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag har damp!! men konstigt då! faakk!!!! bajsa.. nu sa jag att vi skulle va ute för att vi inte ville va här när hon va här. HON BRYR SIG INTE ENS!! :@ hon ba: jaha. ... VAFAN! vill hon att jag ska frysa ihjäl eller?? bara för det ska jag va ute hela natten!!! :@

Kommentarer
Postat av: carrooo

Håller med dej .. Elak mamma !!! dom kan väll vara lite snälla en gång.. det är ju faktikst en viktig Kväll ju !!! Bajsigt

Postat av: Andreas

Hejsan! har jag träffat dig? :D

2006-05-23 @ 23:11:47
URL: http://finnemang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback