balla balla

Hewlo
Jag kom hem för typ 20 minuter sen, hade bara en lektion. Matte. Det gick så jävla åt helvete. Jag vill hoppa jävlafitthelvtes skolan jag pallar inte!!!!!! ÅÅHH! Den här veckan har jag engelskaprov, nästa vecka, kemi och medicin och svenska+en 6 sidor lång historiauppsats, veckan efter naturkunskap å matte å en annan svenskasak. Jävla pisshelvete jag kommer fan bli utrbränd. På mattelektionen satt jag å rabbla upp för mickis alla jag skulle döda ¨på skolan. FÖRST: Bernt den jävlen, sen monika-biträdande rektor, sen svenskaläraren för att vi jobbar om grekland på svenskan, sen Jeanette för att vi får så jävla mkt läxor så man druknar i dom!!!!!!

ivf. igår hann jag inte inte skriva för jag red å sen skulle jag kolla på tv :P Men först va jag i skolan som vanligt  å hade tråkigt cp-bild. Vid halv fem sluta vi å då åkte jag å red. Red en ny häst som heter Hottentott XD det va lite kul, gick helt ok... sen kolla jah på grey's anatomy å de e så dåååligt. Men jag var tvungen att kolla för de va en som hade en bomb i sig å bla bla .. men de sluta värsta dåligt. typ alla överlevde och hon huvvepersonen typ stog nåra meter ifrån där bombem sprängdes å hon slungades ju bakåt värsta hårt å slog i huvvet i marken där de var glas å brann å allting men ändå blödde hon typ ingenting från bakhuvvet, bara ett sår i pannan typ >< sååå dåligt :P

nu sitter jag å läser frida som kom igår :P om nån ville veta.. tror jag ska baka nånting sen, kommer ändå inte ha nåt att göra.. JAAA Ida kommer ju bonde söker fru! hihi :) Jag slår vad om att Marita kommer gifta sig med Mikael å Magda å marcus kommer bli tsm :P anw. ha de så bra allihopa skriver väl ikväll igen om jag har tid.  Pusspuss

I'm just a kid and life is a nightmare.. 

Kommentarer
Postat av: Carru

haha jag hatar verkligen grey's anatomy !! :P så booring. Usch asså matte är verkligen ett skit ämne man lör sig om en massa ekvationer som man igentligen har nån användning för i livet om vi typ inte ska bli sim einstine ^^ Pusssss Älskar dig (L)

Postat av: Louise

Naw stackars liten.. gud va jobbigt mycket ni verkar ha :( längtar så sjukt mkt till helgen gaah! Hottentott va sött:) alla i min skola säger att det där programet är bra men det verkar ju suga..tackar vet jag house:P och scrubs xD fan va skönt att bara ha en lektion värsta drömmen.. puss på dig älskar dig!

2006-11-29 @ 17:42:14
URL: http://monstre.blogg.se
Postat av: Klara

Jag kan hjälpa dig att döda dom!! värsta skönt med bara en lektion vafan,men varför hade alla andra flera :S
Jag vill också rida lite nya hästar, det är roligt, får sno gosse nån dag, haha ;)x)
Puss på dig (L)

2006-11-30 @ 07:43:44
URL: http://Urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback