!!

Hejsan
mitt internet hemma e pajko så jag e hemma hos Åsa nu. Idag har jag vart på ikea, ja köpte en ljusslinga, doftljus, duntäcke å lite lådor :) de va kul där. sen åkte vi till ica maxi å köpte lite crap där oxå. massa mat alltså. vi handla smmanlagt för 1700 spänn :O :P jisses akktsp vad vi äter i vår familj. När jag kom hem fixa jag lie i mitt rum. Sen kolla jag på discovery å dom visa ett program om ikeas lager i älmhult. fett coolt att sverige va me i TV asså. På discovery lixom de e lite status ju ;D alltså jag har verkligen jätte ont i ryggen. sitter på felicias lilla stol de e inte s¨skönt.
Nu ska jag dra hem å keka middag tror jag..sen ska jag till heron me lollo :D Pusshej

Maybe we're crazy...Probably

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh gud va mysigt med dubntäcke och ljus! handla ni mat för 1700 eller var det med det ni köpte på ikea också? om inte så blir jag skrämd
Hoppas vi kan se nån bra film
pusspuss

2006-11-25 @ 19:39:52
Postat av: Carru

haha vad roligt jag bar jue nyss på heron x) vad ska ni se ? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback