Every breathe is for you.

hejhejhej
BARA EN JÄVLA MÅNAD KVAR ATT KÄMPA NU!! Hoppas tiden kommer gå snabbt, längtar som et aaas till lovet. shit shit shit
Ivf :P Idag har jag vart i skolan såklart på franskan sista lektionen slutade vi en timme tidigare :D soft. Annars hände inget spec. jag å Mickis va mobbade som vanligt. Bajshumor på matten, sitter helt själva i matsalen och flummar som dårar på naturkunskapen. Tur att det går en normal person i min klass iaf XD
Efter skolan gjorde jag inget spec. har suttit vid datorn hela eftermiddagen. ska kolla på Anna Pihl klockan 8 sen :) det e så braa! >< älska.
jaja, det va min roliga dag pussbajs

Maten smakar skit, jag känner mig så klen, jag hostas hit och dit jag trivs inte i skolan, för jag vill åka heeeem!


Kommentarer
Postat av: Carru

det där på slutet ? kommer det fråm Markoolio s låt ? :P

Postat av: Klara

Bara 22 skoldagar kvaar till jul!! och sen är det bara 5 terminer till studenten =D, man måste ju va lite posetiv. puss älskling(L)

2006-11-20 @ 19:56:33
URL: http://Urkbulle.blogg.se
Postat av: emma

älskllign ja kollar ockås på anna pihl :D

2006-11-22 @ 14:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback