I can be your hero baby

Hej
Idag började jag 10 över det var jobbigt. vi hade medicin å snacka om huden å typ psoriasis lite tråkigt men jag kunde faktiskt glänsa lite eftersom jag vet ganska mkt om det. Typ ingen i min klass hade hört talas om de, jääh. På matten såg jag franskaläraren gå förbi å jag va tvungen å säga till hon att jag inte kunde komma på franskan men precis innan sa hon att vi inte hade nån franska så jag hade värsta rötan ida asså :) ivf. till lunch åt jag klyftpotatis å pastagratäng..väldigt passande :P sen hade vi naturkunskap å de e sååå tråkigt -_- håller alltid på att gäspa ihjäl mig.. ivf

sen var skolan äntligen slut så då åkte jag hem till Maria :) Först laga vi spagetti å köttfärssås å hon hade likadana tallrikar som mina päron vill ha (dom e typ helt besatta av dom :P), sen pluggade jag matte å hon rättade nåra prov. Fast hon hann nog inte komma så långt för jag fattade typ ingenting. Ändå var hon typ imponerad för att lärde mig så fort XD Men nu har jag iaf lärt mig SIN TAN och COS och typ.. jag minns inte vad de hette men de e typ en liten trea å sen roten ur blabla. Åså har jag hittat massa nya funktioner på miniräknaren :P så jag har lärt mig en hel del. När jag inte orkade plugga mer gick jag å hoppade lite i hennes säng och provade soffan, det var roligt :D Vid 7 typ var jag tvungen att åka hem för jag skulle se på Anna Pihl me julle. Så hon följde mig till bussen å sen åkte jag hem å nu e ja hemma å har tråkigt. Men jag ska komma till henne igen den 11 bestämde vi :) men nu ska jag typ.. göra nåt annat.. pussbajs

Visioner i mitt huvud när du ler..


 

Kommentarer
Postat av: Klara

Åhh va kul att träffa henne =), menar du kubik roten? ;). du är värsta grymm på medicin och biologi, tyvker sånt är komplicerat ^^. puss älskling (L)

Postat av: Carru

hahah vad kul att hoppa i hennes säng x) vad sa hon om det ? :P
Jag vill oxå ha extra hjälp i matte vafaan :P

2006-11-27 @ 21:38:09
URL: http://Blommigaskoor.blogg.se
Postat av: Anonym

Fy fan va roligt! verkar vara värsta sköna dagen ju! Se du är värsta bra på matte det är bara din cp lärare som suger. Puss på dig gullet!

2006-11-28 @ 10:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback