I wouldn't cry for anything

Hej
Idag gick jag upp värsta tidigt typ 10 :) Åt mannagrynsgröt till frukost de va jävligt gott. Sen duscha jag, satt vid datorn, sminka mig å allt de där. Vid 12 satte jag på vapen å ammuntion högt som fan, var själv hemma, och bakade negerbollar. Sen vid halv 3 åkte jag till södertälje och köpte miss sixty jeans men dom sitter fult så jag ska åka å byta imorn. Fast jag vet inte vart´jag ska åka bara. Känns jobbigt att åka till södertälje.. Dom har säkert inte ens fått in mindre imorn förresten. Så får väl åka in till stan -_- jobbigt värre,. Annars har jag inte gjort så mkt ida. Pratat med Sour på msn hon e hygglig :) 

Imorn ere skola å JAG VILL INTE :'( vi har både franska å matte dessutom, gaah. jag kommer såå dö. aja, palla nu ska jag göra nåt annat. HERRÅ!


The cure  - Just like heaven<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh ännu mer negerdeg, så gott ju =)

2006-11-12 @ 18:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback