Nämen tja

Idag har jag gjort saker hela dagen! Först åkte jag till skolan, det var festaste förseningarna i pendeltågen men det var ganska sioft för så slapp jag lite matte. Sen när jag iaf kom till skolan hade jag matte ett tag sen åt vi lunch men jag va inte sugen på varm mat så jag åt havre fras :) jammi. Sen hade vi historia då vare en tjej som höll på å plugga till lärare som höll en liten del av lektionen å hon va skitbra! första gången jag lyssnade på en historia lektion :D Synd bara att vi inte alltid ska ha henne .:P Sen så slutade vi. Då åkte jag till stan med steffi å jag köpte INGENTING! fett stolt asså! Åkte hem vid 5 å när jag gick av tåget såg ja lollo som hade åkt typ i vagnen bakom hela vägen >< vi gick till konsum å hade allmänt roligt å köpte massa crap. Jag har verkligen svullat idag, men jag träna i går och idag så skitsamma ^^

På gympan var det skitroligt garva som fan x) haha kom inte ens ihåg vfr men det va roligt iaf. sen kom jag hem och såg på bonde söker fru, jag gillar verkligen Magda! hon borde bli tsm med sin bonde, haha. När jag sett det sprang jag upp till andra tv:n å kolla på OC.Shit va bra de e asså!! gaah. nu måste jag vänta en hel vecka oxå. shit. men men.. då har jag nåt att se fram emot iaf. Onsdagar e lätt bästa tv-dagen! :p

Så¨.. nu sitter jag här. Tror jag ska skriva hej till Klara för hon logga in för en liten stund sen ^^ ha de bra alla. Imorn ere torsdag det bertyder att det snart e fredag å alla vet vad Fredag betyder ;D haha. Pusshej 

Kommentarer
Postat av: Klara

själv brukar jag aldrig köpa nått i stan x)ojoj kanske skulle försöka lära mig eftersom det resulterar i klädbrist^^, puss puudel =)

Postat av: Anonym

ja OC äger x) thhi fredag om typ 13 timmar =) thihi puss på dig

2006-11-09 @ 12:24:18
Postat av: Louie

haha ala blev värsta äcklade förrut när jag sa att per-martin var het XD han har faktiskt fin kropp för att vara så gammal heehhehe jag kan inte rå för att jag dras till bönder. puss

2006-11-11 @ 17:57:56
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback