Och snart finns det inga tårar kvar

Nämen hej
Idag försovde jag mig igen som dom flesta dagarna. Men jag hann faktiskt med tåget. Vaknade klockan 7 å hann med halv 8 tåget! Jag slog inte Lollo men är stolt ändå :P Jag hade faktiskt hunnit med ett tidigare tåg men onödigt lixom? Först hade vi franska å de va jävligt tråkigt som vanligt. Sen åt vi lunch klockan 10 (!!) vi skulle nämligen åka å simma. Det var roligt fast ändå pinsamt för jag var tvungen å visa hur man simmade >< men men. Sen var alla helt trötta å orkade verkligen inte åka tillbaka till skolan för att ha medicin men vi gjorde de iaf. Sen när vi kom dit så har vi ingen lektion!!!!!! :@Sååå irriterande. men vi hade fått instuderingsfrågor till kapitel 9 (54 stycken! :O) så jag var kvar i skolan med Becca. fast jag orkade bara göra 34 stycken sen dog jag.. så vi åkte hem å va  tvugna att springa till tåget för bussen va försenad som vanligt -_- När jag kom hem lekte jag med felicia :P Sen gick jag med pappa till statoil å hämtade våran bil som va på verkstaden. Nu e jag hemma iaf. ^^ ska nog.. göra nåt annat, kanske lite kemi. Pusshej


Jag ser på din ängsliga hållning, din jagande blick, att det känns..

Kommentarer
Postat av: Klara

becca,är inte det hon som bodde i rönninge förut? typ i ett gult hus, för dt ser ut som hon =P. puss(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback