Pure like snow

God dag!
Jag sitter här å lyssnar på musik det är väldigt avslappnande, haha xD Jag har varit väldigt duktigt idag. Först väckte pappa mig halv 10 å då bleb jag sur såklart så jag låg med ryggen mot honom å bara hummade å lät allmänt sur när han prata me mej ^^ Sen blev han såklart sur över de å sa typ: Asså är du sjuk eller?? Varför är du så sur? jag ba: kanske för att du kommer in ¨väcker mig n'är jag sover! han ba: men klockan är ju fan halv 10! åhh han e stöörd :P Jag behövde faktiskt sova ut men han börja babbla om att mitt rum såg för j'ävligt ut så han fick mig att lova att jag skulle städa rummet (undrar om han har läst nån bok om hur man hanterar en tonåring *-)) så jag gick upp, åt frukost, fil med pepparkakor i! :D sen städade jag mitt rum i över 2 timmar!! Möblerade om lite oxå när jag ändå höll på :P hoppas pappa blir nöd nu!

Asså det är snö ute! så fucking underbart :D Älskar snön! Önskar bara att det va mer.. men aja^^ Sen ska jag gå ut lite tror jag. Eller så skiter jag i de för jg vet inte vad jag ska göra ute. Men jag ska typ handla chips å sånt sen då får man ju komma ut ( : Alla: glöm inte festen ikväll å ta med dricka å musik ;D
aja, nu ska jag gå å duscha .. ha de bra alla, pusshejs

Old doors are closed but he's always open, to relive time in his mind.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Svara på dagens fråga i min blogg

http://angelicca.blogg.se/021106124909_dagens_frga.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback