SHAN THE MAN! :D

Var med skolan å såg han live idag det var jäävligt roligt XD han e fett kul asså. gaah vill se igen garva åt allting han sa :P Tog bilder me mobilen men de syns inte så bra fast jag satt längst fram. Dumma mobil! Det enda som e tråkigt e att man inte kan berätta hans skämt för de e lixom jaa :P så dåligt. men ivf. annars idag har jag vart på en föräläsning som hette svenska båten. Handlade lite om rasism, hur "svennar" ser på "blattar" och tvärtom. Mycket om intregration (som jag inte vet hur de stavas). Han berättade att han var i en skola med 99% invandrare å alla fick skriva på lappar vad dom tänkte när dom hörde ordet: svensk. Dom hade skrivit typ: Jävligt bleka, köttbullar och potatismos, sen klpmmer jag inte ihåg mer :P sen gjorde han samma sak fast tvärtom i en svensk skola å dom skrev om invandrare: Mörkhyade, kebab, folk som skriker nånting om fina tjejer på tunnelbanan XD kommer inte ihåg alla men de va kul iaf. Föreläsaren hette Kurdman :D haha kolla hans hemsida ska precis gå in där när jag skrivit klart ^^
är klar nu förresten för jag orkar inte skriva mer. Hejdå

Kommentarer
Postat av: carro

FAAAAN vad kul asså jag älskar shan the man !! han är min favorit humor kille x) ååh thaha
Pussss

Postat av: Louise

Jag läste på hans hemsida om varför han heter Kurdman och det var värsta långa texten och sen orkade jag inte läsa mer:P Va kul saker ni får göra med er skola! gå på kina restaurang kolla på shan the man :D puss på dig sötnos!

2006-11-15 @ 21:40:32
URL: http://monstre.blogg.se
Postat av: Anonym

integration inte intRegration :P daaah

2006-11-16 @ 20:19:54
Postat av: Tove

jag skrev ju att jag inte visste hur de stavades daaah

2006-11-17 @ 17:37:41
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Emmie.

han va i min förra skolan me (shan tha man asso)

2006-11-21 @ 14:34:13
URL: http://emmiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback