Take me down to the paradise city

Heejsan
Idag funkar internet på ena datorn för pappa har kopplat om lite skit men inte på min fortfarand så jag kan inte lägga in bilder på billdagboken. Igår var jag på bio med min älsklingsLollo. Vi såg You, me and Dupree :P haha jag hade aldrig hört talas om den men den va väl helt okej ^^ Fast de va inte direkt min å lollos låga humor, vi hade nog garvat mer åt borat, hahaha. Efter bion drog vi hem till Jalle å va där ett tag. klockan 2 gick jag hem å läste i min bok som jag aldrig hinner. Men nu harj ag kommit en bit iaf. Lite svårt att komma på hur jag ska kunna ha en muntlig reodvisning om den bara.. den e lite speciell kan man säga *-) anw. idag ere söndag å jag har sett Saw, den va rätt bra.. vill se tvåan. Julle kom å ville ha datorn hon ba: jag ska ha datan nu!  jag ba: nej. hon ba: men ÅÅÅÅHHH! JÄVLA SNORUNGESBITCH HON E!!
jaja, palla skriva mer har inte hänt nå kul ida :P pusshej

With the radio on turned up so load that no one hears me screaming

Kommentarer
Postat av: Louise

nej den filmen var ingen höjdare...jag vill se saw men jag skulle nog inte våga...snorungesbitch va nått nytt hahaha :D pusspå dig gullet!

Postat av: Klara

pluggade så han inte med att kolla på film ;(, får kolla med Lollo =) puss(L)

2006-11-26 @ 20:45:57
URL: http://Urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback