The dreams in wich I'm dying are the best I've ever had.

Åhh, jag orkar inte mer! Jävla plugg helvete! å jag vill inte börja må skit igen!! För typ två veckor sen kunde jag kontrollera mina jävla ångestattacker, hade precis lärt mig att hantera skiten. Men nu orkar jag fan inte! åååh, jag fattar inte varför jag gör allt det här för dig!!! Jag borde inte gå natur när jag mår såhär å jag visste att jag inte skulle klara de. Men du indirekt tvingade mig att söka! Å nu är skiten tillbaka igen bara för att du ska kunna vara stolt över mig!!
Okej, det kanske inte är ditt fel vafan vet jag. Jag trodde väl att jag skulle klara de eller nåt. Vettefan vad jag tänkte med! VAd i helvete kommer hända nu då? Jag pallar inte gå om hela jävla ettan.

fanfanfan det skulle vart du..

Kommentarer
Postat av: carro

Nej men tänk inte så .. Du är BÄST det vet du !!! du kommer att klara dej jag vet det ! du klarade hela 9:a då klara du gymnasiet oxå :D
Puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback