This is how you remind me

Go morron!
Igår lekte jag med mina bejbis. Vi kolla på idol å sen snacka vi bara lite. Jag å lollo bestämde att vi skulle klippa oss idag hoppas de  blir av, jag brukar ju nästan alltid banga ^^ men inte den här gången för fan. Men när jag stog framför spegeln imorse kom jag på en sak! TÄNK OM FRISÖREN GÖR VÄRSTA FULA :O Kanske itne alls som jag har tänkt mig "/ hoppas jag hittar nån bild eller nåt. Inte så troligt dock. men men.. isf ska jag gå med mössa 24/7 :P

Idag vakna jag vid halv 12 skönt å sova ut för en gångs skull. Var verkligen skittrött! blabla vad ska man skriva egentligen? Nu satte jag på min platttång för jag råkade sova med flätor inatt å jag ska ju till friösren såå ^^
Aja, vem pallar... Hejdå :D

Jag kastar pil i min kuvös

Kommentarer
Postat av: Lollo

jag har inte kommenterat din blogg på aslänge och får värsta ångest! Det kommer bli bra med din nya frisyr! piuus på dig

Postat av: Klara

det blir säker bra gumman,puss(L)

2006-11-11 @ 12:32:22
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback