Vemdalen<3

Aboo vet ni. Jag kom på att jag ska ju äta på resturang med klassen imorn så då är jag ju i stan! Perfekt alltså, å jag slipper franskan(A) . yeahyeahyeah, den här kvällen va ju riktigt bra! Längtar som ett as till 30 december Lollo!!!!!!!!!!<3333333333

Mamma å pappa hade ett till "allvarligt snack" med mig idag -_- vem fan pallar..
men det ska inte få förstöra min kväll fast jag var iof gladare INNAN dom prata med mig. men men shit happens. Hoppas glädjen håller sig kvar tills imorn!
nu ska jag ... gå å mobba Julle :) Pusshej

This year to save me from tears, I'll give it to somone special.

Kommentarer
Postat av: Louie

ÅH FY FAN VA KUL vi ska ha!!!!! jag känner en glädje våg skölja över mig!

Postat av: Anonym

det är kul att mobba syskonen;)

2006-11-12 @ 20:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback