We all get tired..

ÅÅÅH jag hade skrivit långa inlägget å så försvann de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ JÄVLA IRRITERANDE! JÄVLA SKITBALLEKUK! BAJSA I HELVETET!!!!

Det jag skrev var iaf att igår i skolan odlade vi krasse å vattnade me olika saker, min grupp vattnade med kopparsulfat :P Efter skolan mötte jag Lollo på station(L) vi prata lite sen kom Åsa å hon hade as.kalla skor mitt i regnet. Typiskt hon >< Sen åkte jag å red på Mullan å de  gick sådär. Sen åt jag å mamma middag på MAx.
Nu gjorde jag ett långt inlägg kort :P Hejdå!


Och som jag önskar att du var här nu
Jag vill bara höra dina hjärtslag

Kommentarer
Postat av: Louie

hahhaha det är så roligt när du svär för det låter så gulligt :P kärlek till dig älsklling!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback