ÅÅHHHH :@

Jag hatar dig din jävla gubbjävel!! Du är helt sjuk i huvvet ditt gamla äckel gå å dööö!! JAG HATAR DIG!!!!! Jag fick ju G för fan!!!! Varför får jag fucking IG-varning för??? Vad ska jag mer göra för att du ska bli nöjd din jävla idiot jävel!!!!!! DU E SÅÅÅÅ DÖÖÖD!!! KÄNN DIG HATAD Å HOPPAS ATT DU LÄSER DET HÄR ÄCKEL-BERNT!!!! FUCK OFF!!! 

Idag var en jobbig dag för först råkade jag skolka från engelskan men våran dumma fröken gick på min ursäkt att jag va hos kuratorn ^^ Sen hade vi bild å de e såååå tråkigt! orkar verkligen inte rita massa fula bilder! Till lunch fick vi äckelfisk ..efter lunch hade vi mentorstid å jag fick min jävla ig varning av JÄVLA BERNT!! fatta hur sur OCH lessen jag blev! hade verkligen kämpat för mitt G!! Till vilken nytta?? Men Jeanette pratade med mig efter lektionen å sa typ att hon tyckte bernt va orättvis å bla bla... mn pappa kommer bli sååå sur "/ ska be mamma skriva under den så pappa inte får veta nåt.. sen hade vi kemi å då gick vi igenom hur man gör en bra labbrapport å ja va så sur så jag orkar inte anteckna :P Sen hade vi svenska för svenskafröken va inte sjuk längre ^^ Sen sista lektionen hade vi kemilabb å höll på med spikar i olika lösningar typ för å se vilken som rostar först... det var inte ett dugg farligt..värsta tråkigt.. jag vill typ hålla på med farliga syror å sånt där som smäller :) Hoppas vi får göra de snart!!

Vid halv fem sluta jag >< då åkte jag direkt till stallet å red.. red inte mullan den här gången :( det ångrar jag mig för .. men jaja.. sen när jag åkte hem hade mamma iaf köpt marabou daim så de va en litet tröst till denna dåliga dag.. när jag kom hem var jag så trött att jag knappt kunde stå på benen :S fick lägga mig i soffan å slappna av ett litet tag.. dessa tisdagar tar kål på mig!! Imorn har jag iaf lugn dag om jag pallar gå till skolan... men jag måste gå dit för att SKÄLLA UT BERNT!! HAN SKA FÅÅÅ!! ska verkligen  ..ÅÅHH vet inte vad bara slå till honom på käften å sen slå honom med en yxa så han blöder ihjäl eller nåt :D hihi längtar! tyvärr kommer jag bara kunna slå honom i mina tankar men skälla ut honom ska jag iaf göra!

Nu ska jag snart äta mannagrynsgröt(L) fett gott! Aja, hejdåå puss


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ditt schema verkar väldigt jobbigt på tisagar stackare.. Har du tönt-bernt i matte? ha det bra

Postat av: Lollo

Men du låt inte det här sänka dig utan visa den där skitstöveln att du förtjänar ditt G jag tror på dig!! du är bra mycket bättre än han tror

2006-10-24 @ 20:24:29
URL: http://monstre.blogg.se
Postat av: Klara

jag hatar bernt(8) för din räkning,han måste va blind som inte ser att du är smart =/

2006-10-24 @ 22:16:46
URL: http://urkbulle.blogg.se
Postat av: carro

haha jag åt oxå mannagrynsgröt till midda igår :P wiie =)
Nu hatar jag oxå Bernt !! :@
Puss på dej äslkling

2006-10-25 @ 12:57:46
URL: http://Blommigaskoor.blogg.se
Postat av: Tove

Tack bejbis

2006-10-26 @ 16:23:09
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback