Did I dissapoint you?

Sho!
Idag började jag 10 över 8 med franskaprov. Jag var färdig efter ca 20 minuter men ville inte gå så snabbt så jag satt å tråka i typ en timme tills några stycken hade gått. Det gick väldigt dåligt kan man säga. Men aja. Sen hade  vi matte å jag prata med bernt å han påstod att jag fick IGvarning bara för att jag va så osäker i matte å att risken finns att jag får IG bara för att jag va nära på IG på provet. Men jag fick ju GODKÄNT så spelar roll? Jag dissade honom sen när han försökte prata med mig. moahaha hämnd. Han är en störd liten idiotjävel :)
Efter matten hade vi gympa å spela basket. Vi va typ i par å skulle passa å dribbla å sånt där. Jag va me Mickis å vi va typ sämst i klassen :) Sen spela  vi små minimatcher men jag hatar skolans duschar så jag försökte att inte bli svettig, gick rätt bra :) Till lunch fick vi pannkakor dom va inte så jättegoda. Vilken besvikelse asså! Sista lektionen var medicinsk grundkurs, då gjorde vi först ett oförbrett litet läxförhör om matspäjklingen det gick väl helt ok tror jag :) Sen var vi i smågrupper å läste på om varsin Mag å tarm sjukdom. Min grupp(jag va me Anna å Ville, haha Ville e så stöörd :P) fick magsår :)(asså vi FICK inte magsår , vi fick i uppgift att läsa på lite om de :P) Så vi redovisa lite om de å sen sluta vi, då åkte jag bussen med Natiis, Cami å Steffi å vi prata lite om festen på tisdag, det ska bli kul :D
När jag kom hem baka jag me julle å jag har faktiskt inte gjort nånting idag. Lite tråkigt. Träffa just Oskar å lämna pengar. men men... nu är mitt förråd tomt, Pusshej

Kommentarer
Postat av: Klara

fick ni också spela basket,det gjorde vi med,såg nästan dig när jag kika;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback