en sån där jobbig lista ^^

Idag har jag:

(x) ätit
(x) sovit
( ) druckit vatten
(x) druckit cola
( ) ätit godis
( ) ätit glass
( ) gjort en datestar
(x) skrattat
(x) gråtit
(x) skrivit
( ) läst
( ) städat
(x) bäddat sängen
(x) vart i stan (södertälje då)
( ) vart hos kompis
(x) suttit i en soffa
(x) gått på wc
(x) duschat
( ) badat i badkar
( ) badat i sjö
( ) solat
( ) klippt gräs
(x) gäspat
( ) nyst
( ) hickat
(x) andats
(x) haft på mej jeans
( ) plockat blommor
(x) skrivit
(x) tänkt på skolan
( ) jobbat
(x) pussat någon
(x) vart hos släkting
( ) vart på kalas
( ) fyllt år
(x) åkt bil
( ) åkt moped
( ) spelat tv-spel
(x) spelat dator
(x) sjungt
( ) spelat instrument
( ) vattnat blommor
( ) bråkat med förälder
(x) bråkat med syskon
(x) sminkat mej
( ) rakat skägget
( ) rakat bena
( ) tänt ett ljus
( ) lagat mat
( ) ätit en bulle
( ) bakat
( ) planterat blommor
(x) gått på promenad
(x) lyssnat på musik
( ) klappat en katt
( ) klappat en hund
( ) ridit
(x) pratat i telefon
(x) skickat sms
(x) pratat i mobilen
(x) chattat
(x) kollat på gamla kort
( ) skrivit en dikt
( ) spelat gitarr
( ) spelat piano
( ) spelat bas
(x) saknat någon
(x) längtat efter något
( ) tagit på mej glasögon
( ) satt in linser
( ) målat naglarna
(x) fyllt i detta
(x) oroat mig över något
(x) klagat på att jag är fet
( ) tvättat bort sminket
(x) tränat
( ) varit i skolan
(x) varit med kompisar
(x) kollat på tv
(x) suttit vid datorn mer än en timme
(x) druckit
(x) låtit bli att äta för jag tycker jag är för fet
( ) snutit mig
( ) varit stolt över mig själv
( ) förälskat mig i någon/något
( ) hittat nya hemsidor
( ) hoppat studsmatta
( ) klagat på att ingen fattar något

I livet har jag:
(x) besökt mer än två berömda platser
( ) träffat kungen/statsministern
(x) träffat någon kändis
(x) kysst någon
( ) träffat min drömpojkvän
(x) ätit spenat(tyvärr:P)
(x) ätit grönsaker
(x) ätit kakor
(x) bakat
(x) lagat mat
( ) fått mvg i alla ämnen
( ) lärt mig baklängesvolt
( ) blivit mobbad

I livet VILL / SKA jag:
(x) sova ut någon dag. (x) har gjort
(x) åka till paris och se Eifeltornet ( ) har gjort
(x) kyssa någon (x) har gjort
(x) skaffa pojkvän ( ) har gjort
(x) åka skidor (x) har gjort
(x) skaffa en riktig kompis (x) har gjort
( ) mobba någon (x) har gjort (förlåt förlåt förlåt :'( ) 
( ) börja på gymnastik ( ) går redan ( ) Har gått
(x) börja sporta (x) sportar redan
(x) besöka gammal vän/släkting

Kommentarer
Postat av: carro

jobbig lista ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback