Försöker att kontrollera min smärta (8)

Den låten e så gullig :) En 91:a som sjunger.
Idag hade vi stuidepass mellan 8 å 9 typ å jag gick på lektionen (: phett duktig jag e asså. Inte för att jag jobbade så mkt men ändå. Sen efter medicinen hade vi matte å jag fick G på provet!!! :D så bra. Sen gick han igenom provet så jag kunde inte jobba på hela lektionen. Till lunch fick vi pasta å massa olika såser å jag tog ädelostsås :) det var väldigt gott men man kunde inte äta så mkt för man tröttna på smaken .inte direkt så varierande. Man borde fått köttbullar eller fishsticks eller vad fan som helst :P
På naturkunskapen hade jag humörsvägningar ^^ först var jag flum men sen blev jag låg ^^ fast sen gick jag å Anna på franskan å de va lite kul ibland :P För franskafröken tappa sin penna (på ett roligt sätt asså!) å vi höll på å garva ihjäl oss, sen lite senare så tappa hon korken till whitebord pennan på typ samma sätt!! asså jag höll fan på å dö x) Sen i slutat berätta jag phett roliga saken för hon:
En kille skulle läsa ur ett gammalt stycke i en bok
Goete var en stor poet (han uttala som de stavas)
Då sa fröken: Nej, "oe" uttalas "ö"
Då läste killen igen:
Göte var en stor pöt!
HAHAHAH xD för er son inte visste så förr i tiden skrev man ö som oe x) Goete är alltså samma namn som Göte :P

Då kom jag på att vi har ungefär samma dåliga humor :) Sen när vi gick till bussen (eller JAG hon skulle hem) sa hon en rolig sak:
T: asså jag fattar inte hur du orkar GÅ hem! En halvtimme lixom!!
A: Men det tar faktiskt inte så lång tid. Om man går snabbt tar det typ 25 minuter
hahahah de va jävligt kul xD

Nu orkar jag inte skriva mer . Pussbajs


Kommentarer
Postat av: Tant Anna

Hahaha, Poeten Goete och franskalärarens penntappande VAR roligt. Det är alla andras humor det är fel på, vår är förstklassig!

2006-10-16 @ 16:58:45
Postat av: Louise

eller hur det var ju kul fast det var inte så kul att läsa om det där om man går snabbt så tar det faktiskt 25 min fast det var nog kul om man var med omdet..hhahha göte var en stor pöt haha puss på dig älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback