Hejhejhejhejhejhej damp

Idag var jag hemma från skolan.. Har typ gjort lite läxor, vart på fiket med Carro :) det var väldigt trevligt, vi planerade festen och diskuterade skor :D

Har inte så mkt att berätta. Har laddat ner massa musik å fått låtar av Carro. Så nu har jag massa partymusik i mp3:n ^^ Min depptid är förbi! Iaf för tillfället men jag hoppas för ett ganska långt tillfälle :P Funderar på att sluta prata med kuratorn.. visserligen har hon hjälpt mig ganska mkt konstigt nog ^^ Men de känns mest som att hon måste hjälpa mig bara för att det är hennes jobb lixom.. inte för att hon VILL... så då pratar jag hellre me annat folk :P

Men men.. This is very tråkigt så jag drar nu, Pusshejs

Kommentarer
Postat av: carro

thhihi nu kan du partaja i skolan som jag x)
Nej jag tkr du ska gå kvar hos kuratorn hon skulle aldrig vilja jobba det jobbet om hon inte skulle vilja hjälpa folk =)
Puss på dej min sockertopp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback