Jag tänker på dig ofta..

Hej
Har precis kollat på idol (: Jag har inte så mkt att berätta. Var i skolan som vanligt, på morronen va tåget försenat så jag var tvungen att kuta som en dåre till bussen! Den stängde dörrarna precis när jag kom så jag banka på som en jävla psykopat :P för vi hade nämligen kemiprov på morronen å jag fick inte missa de "/ fett jobbigt. Det gick helt okej. Måste ha blivit godkänd!!! ivf. sen va svenskafröken sjuk igen så vi hade lunch x) Kebab grejs med bröd. Efter lunch hade vi engelska å jag minns verkligen ingenting från den lektionen:S jo att jag satt breve mickis ..aja sen hade vi historia å jag hade redovisning. Efter två ord sa ja: nej det blev fel! HAHA xD men sen gick de bra ^^
Efter skolan åkte jag hem å satt vid datorn ett tag men det var tråkigt så jag kollade på taking lives men julle. Den va läskig :P pappa blev värsta sur för att jag lät Julle se på den :P men vafan jag vågar väl inte kolla själv heller :O jisses ^^

aja.. nu vet jag inte vad jag ska skriva! bajsbajs

Kommentarer
Postat av: Klara

skräckfilmer är läskiga,så förstår dig =P

Postat av: Louise

hahah åh skulle vilja sett när du var psykopat...hoppas det gick bra på kemin. Puss på dig gullet

2006-10-07 @ 12:22:57
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback