LOV!

Hej  hopp
Idag började jag halv 10, fick skynda jättemkt på morronen för jag snooza för länge :P Men jag hann iaf, på kemin gjorde våran lärare ett experiment med Kopparsulfat och silvernitrat eller vad de nu hette minns inte :P Sen hade vi svenska de va tråkigt vi prata lite om nöär man ska använda De och Dem och sats grejser å bajs :P Till lunch fick vi nån äcklig sak med potatis å köttfärs :S Sista lektionen var engelska då började vi kolla på Forrest gump! Älskar den filmen asså (: Sen sluta vi vid halv 2 då åkte jag till tumba centrum å vänta på mamma, Steffi va oxå där så vi glodde lite, sen kom min mamma å då köpte jag ett par skor (: dom e bruna med päls däruppe lite svårt å förklara den som träffar mej får se ;D
Nu sitter jag i mitt rum som är invaderat av syskon å kusiner :P lite kul
snart ska vi äta potatisgratäng å fläskfile å senare kommer Josse :)<3

Pusspuss

I want you to notice, I want you to care

Kommentarer
Postat av: Klara

asså jag är nog knasigför jag har ju inte sett forestgump =P, får ta och göra det nån dag =),puss(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback