men fan

jaghade skrivit värsta mkt (typ 3 rader :O) å så råka jag ta bort skiten :P
Jag försovde mig i morse så jag kom en timme försenad, sen hade vi lunch å sen naturkunskap. på naturen satt jag me Camila å flumma de va kul :P sen hade vi egentlgien franska å jag skolka igen "/ borde verkligen inte göra de men jag palla inte!! aja ska skärpa mig ^^

asså ingen skriiver ju fan i sin blogg SKRIV OFTARE :P

Jag älskar min nya mobil :P men bara för de ska mamma få en ny idag för hon fyller år. den e typ as-bra, har bättre kamera än min å mer musikplats X) men jag kommer nog inte bli avundsjuk för jag e så fast vid min (L) haha. å dessutom e den svart. lite tråkigt lixom? :P haha. men jag vill byta min till oranget skal :P Hoppas jag kan möta martina ida å hämta de. om jag nu hinner vi ska äta tårta ^^

nu ska jag dra å leta efter pengar. Pussbajs

Kommentarer
Postat av: Louise

ja du måste faktiskt ta och rycka upp dig! du måste ju kunna franska sen när du jag och klara ska ragga fransmän i paris!!! hehe va bra att du glömt att jag skulle ge min gamla mobil till dig:D jag funderar på att ta den själv för jag hade sönder skalet på min... ajja pussbajs!

Postat av: carro

jag komenterar fast jag inte vet vad jag ska säga , skojj va ?

2006-10-10 @ 14:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback