bajselibajsbajs

Hej hopp
Idag på morronen vakna jag klockan halv 11 å va tvungen att gå å daimaxD haha vsg för infon. Sen iaf så åt jag frukost, YOGHURT!<333 Sen plugga jag två timmar å sen tvinga pappa mig att cykla till ett mopbbat fik långt härifrån å bara för att jag va på dåligt humör så sa han att jag var negativ å bla bla. han kan ta sig :P Sen när jag ätnligen kom hem så städa jag mitt rum, plugga lite till å har suttit vid datorn, fast inte så mkt faktiskt (: Snart ska vi äta middag det luktar skitgått :) typ nåt kött å klyftpotatis ^^
Jag var just i rönninge gmn. med klara lollo å några killar som va en aning skumma men rätt shyssta ;)
Nu e jag hemma.. pappa har hyrt fun with dick and jane, kommer inte kunna se den jö. kanske hinner lite :P annars får jag se den inatt eller imornbitii. Nu ska jag keka. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Klara

yoghurt är äckeligt jue,typ surt. fast hellre yoghurt till frukost än avocado till middag ;). puss (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback