Hallelujah(8)

Hejsan
har vart i kungens kurva med mamma<3 Köpte en jacka å ett par skor. Skorna e verkligen TJOCKKÄRLEK! Fast de fanns tre par skor å jag hade skiiitsvårt å bestämma mig :/ Hatar sånt. Dom jag valde på va dom jag köpte, ett par likadana fast höga, å sen ett par andra som jag inte kan förklara men dom påminde lite om mina vinterskor (inte så lika:P) men alltså samma stil typ. Så nu blev de dom här. Jag låter som en fjortis när jag går men skitsamma dom e så vackra:P Jackan är typ en ullkappa, ganska kort går til halva rumpan typ. Svart dubbelknäppning med skärp i midjan. Rätt shysst faktsikt:)
Annars har jag inte så mkt mer att säga. Hittade en skiiiiitsnygg jacka på kappahl:O Lixom kappahl visste inte att dom hade snygga kläder :P men iaf den va för stor å de fanns inte xs :( annars hade jag lätt köpt den.
Nu orkar jag inte skriva mer ^^ ikväll ska jag va hemma å se top gun :P Pusshejs

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har oxå hittat snygga kläder på kapphal den senaste tiden x) Jag ska oxå köpa en sån jacka lr en liknade ^^ Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback