heheheheheheeheh

Tjo =) jag e me carro vi har vart hemma hos oskar med adam å kollat på freaky friday (: den va rolig ..

Igårkväll kolla jag på idol med mina bejbis<3 sen gick vi till patrik å det var faktiskt ganska ojobbigt för engångs skull x) vi gick förbi ungdomscafet på vägen å ja köpte snickers, bara för de kom jag på att jag har kvar en i min väska :O :P haha ska keka den snart. När vi va hos Patrik var det jättetrevligt. Tror inte han e sur på mig längre :) FÖRLÅT FÖRLÅT PATRIK :( Lovar ska aldrig göra så igen<33 Jag rökte vattenpipa för första gången, haha de va kulit (: fast de kändes typ inget speciellt men de va ändå kul för den där grejen va värsta spejsad ^^ Sen skulle hans brorsa kom hem så vi var tvungna att gå ut men jag å Josse ville ha mer dricka å vi sprang iförväg hem till mig å de va fett roligt X) sen mötte vi dom andra på stn sen men då hade carro å lollo gått tillbaka till patrik för carro hade glömt sin mobil :S så när dom väl va där så hade carro somnat på patriks köksgolv så det tog evigheter innan kom tebak. Men sen gjorde hon de fast Lollo försvann "/ hoppas hon e okej ´har inte fått tag på hon.. Ivf. sen när de va sent å vi skulle gå hem fick jag värsta ångestattacken å ville gå å lägga mig å vänta på att tåget skulle köra över mig (det kommer inte ens några tåg på natten :S) men Klara å Josse tog hand om mig som vanligt, Förlåt för att jag e sjuk "/

Förresten, Eva mådde ínte så bra igår så fältarna fick komma åså, sen kom hennes päron å hämta henne hon kunde inte ens stå upp =P Hon satt i sin spya typ de va äckligt x) Dom ville att hon skulle blåsa i en sån därgrej för å se ifall hon skulle åka in till mariaungdom men hon kunde inte gör de så hon åkte hem å sovde å vi andra vandrade vidare X) helt stört. Hoppas du mår bättre nu sötnos<33

aja, skrev exakt same shit på lunar men men :P Pussbajs

Kommentarer
Postat av: carro

hahah x) :D det var faktiskt en fett kul helg om man bortser från allt det dåliga ^^
Puss älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback