hejj hopp

sittr i skolan som vanligt å har trååkigt :P Mickis satt här å underhöll mig men nu skulle hon gå å plugga historia. bajs på henne :P
Idag har jag bara haft två lektioner än så länge. Medicin å Matte. På medicin saken var det ganska intressant men på matten gjorde jag tre tal sen fatta jag inte å då gav jag upp ^^ men jag ska gå på extrahjälp i matte i eftermiddag haha :P Men Camila å båra till ska oxå gå så jag ei net den enda som e dålig i matte :P Men men... vet inte vad jag ska skriva,Har typ inget att säga. Idag ska jag först fäölja me mamma å micke till södertälje för han ska köpa byxor å jag ska me som smakråd. Sen efter de skaj ag till tumba å möta Camila för jag ska följa på me på henne träning. Karate ;D fett coolt. Då kan jag lära mig nåt slag så kommer jag va störtball ;D jag hatar diom här tangenterna dom e värsta mjuka typ :P Eller asså låga.. lite svårt å förklara men de e jobbigt å skriva på dom får typ kramp vafan :P Alltså jag råkade fixa så att jag loggasi n automatiskt på msn på datorn :P hoppas att de bara e på min sida å inte på hela datorn lixom :P satt annat folk kan logga in åp min msn . Kuul lixom ^^
På torsdag ska jag till stan med Josse å Lollo(L) jag har tvåååtusen spänn :D fatta I'm rich bitch ^^ Jag ska kööpa nåt finit (: Haha. Förresten idag mötte jag Lollo på tågstationen sen gick hon så då ringde jag till hon å sen la jag på å rindge igen å hon blev irriterad de va kul :D Mötte oxå Carro S, Inki, Dan å klara :P coolt alltså värsta många.
faan vad jag flummar. ska dra. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Klara

karate skulle va kul,så man kunde slåner alla idioter som förtjänade det^^

Postat av: Carro

heej ^^ vet inte vrf jag skriver har inget att komentera men vill skriva iaf för att bli bra på att skriva snabbt.. haha neej gud jag äör flumig som faan nu asså .. okej nu tycker du att jag har blivit knäpp oxå :S omg !! jahapp kanske ska sluta skriva nu .. värsta onödiga inlägget dte här asså men har inget annat att göra .. Mohahahha okeej .. Jag är störd x) Baii

2006-09-11 @ 19:18:08
URL: http://carolinee.blogg.se
Postat av: Louise

Fint carro! gud alla har blivit helt flummiga i huvudet på sistone eller det kanske bara är för att jag ser allt genom den här stndiga dimman som omger mig...det var kul när du ringde din lilla knasboll! "jag kan gå ner på spåret och vinka till dig" herregud puss på dig!

2006-09-11 @ 22:12:51
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback