it's best to pretend

Fan jag orkar verkligen inte! Vill bara gå å lägga mig och sova till det blir helg, vara uppe i hela helgen å  glömma allt. Sen sova hela veckan igen. Jag fattar inte att jag kan vara så trög. å jag VET att jag är emo nu men jag bryr mig inte, då får jag väl vara emo då. Om alla andra kan borde väl för fan jag också kunna?? Men tydligen inte. Jag är väl nåt jävla hopplöst fall. ååh, har fett lust att cutta mig själv men jag ska inte sjunka så jävla lågt..

Idag gjorde jag ingenting i skolan alltså inget att berätta, skolka från sista lektionen för jag palla inte med skiten. Ska lägga mig å sova. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Klara

du skolkade inte alls jue, du åkte ambulansbuss x) fan du lyckades faktiskt lura mig (L)

Postat av: Louise

GUd va jobbigt..hoppas verkligen att du får g på provet men försök att kämpa jag tror på dig och om du absolut måste så får du väl gå i samhällsklass det är inte så¨farligt som det verkar;) puss på dig gumman

2006-09-25 @ 18:58:20
URL: http://monstre.blogg.se
Postat av: carro

visst kan livet vara svårt men försök se från den ljusa sidan !! du ligger inte allra längst ner på båtten =) Puss jag älskar dig jätte mkt du kan alltid komma och prata med mej (=

2006-09-25 @ 19:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback