Känn ingen sorg för mig sthlm xD

Hejhopp
Kom hem från huddinge för en liten stund sen. har vart med Emma å Lotta(L) dom sovde här (haha emma:P) på kvällen var åsne-johan(förlåt om du inte vill kallas så:P) å klara här. vi kolla på kalle å choklad fabriken å ja åt choklad fast ja inte tål de :/ men jag kan verkligen inte sluta äta de. sen somna jag vid halv 2 medans Lotta å emma va skitpigga å låg å prata å lyssna på när jagh gick mina snarkningsryck å prata i sömnen (jag minns iaf inte att jag sa de dom sa att jag sa:P) sen på morronen kolla vi först på madagaskar å sen på tittarombudsmannen xD det va fett kul :P det va en person som hette NN som smsa hela tin å klaga på idoljuryn å shit. man ba, men paaalla! å sen va de en tant som klaga på ordjakten å alla dom där programmen för att de va så många. men lixom man måste ju inte kolla på dom om man inte vill :P
Sen åkte vi in till huddinge å jag köpte hårfärg, sen gick vi till glitter å köpte tre likadana halsband :D(L) skiitsöta :) sen gick vi till donken å keka det va gott, vi keka där igår oxå x)
Sen åkte jag iaf hem å ja.. det va min dag :P Hejdååå

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh vad härligt! Vadå tål inte choklad? jaja ha det bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback