Macka<3

Hej
Idag kom jag försent till skolan för bussen va försenad..enligt Jack så var den nära en välta men när busschaffören öppna dörrarna så sprang han ut å höll upp bussen helt själv med sina superkrafter :P Fast det var bara bra för vi hade matte å det gick åt helvete. Jag kanske måste byta till Samhäll men jag vill verkligen inte det. :( ååh fan vfr ska just jag va så seg på matte?? bajs bajs.. sen hade vi lunch det va äckligt, sen historia å sen sluta vi klockan 1 :) det var skönt. Så nu har jag precis kollat på vänner. Det känns väldigt mobbat å sitta å garva för sig själv me ndet e så jävla kul :P Jag har ätit två mackor men jag e fortfarande hungrig!! måste hämta nåt mer käk när jag skrivit klart här =P Jag e väldigt sugen på negerdeg men vet inte om jag orkar göra de.. Imorn har vi ingen franska så jag börjar typ klockan 10 :) har bara tre lektioner eller nåt. elelr om de inte är bara två t.o.m. hehe. Idag ska jag förresten på gympa med Josse det ska bli kul :) Den e slut kvart i 8 så jag måste skynda mig hem till idol x)
Men nu ska jag ner å göra nergerdeg. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Carro

Gumpa ? vaddå för gympa :P

Postat av: Klara

typiskt carro att reagera påordet gympa ;).men det löser sig nog med matten,jag vet att du kan egentligen.älskar dg (L)

2006-09-20 @ 19:54:05
URL: http://urkbulle.blogg.se
Postat av: emma

gummsi jag kan hjälpa dig jag är ju bäst på matte ^^ säger vi (A) det kmr ordna sig plugga mkt du kan om du bara försöker inget är omöjligt. finnshär

2006-09-21 @ 18:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback