No more presidents and all the wars will end..

hejhej
Igår vare fredag tack å lov. I skolan hade vi kemiläxförhör å jag kunde ingenting men det var inte betygsavgörande man behövde inte ens lämna in det vara bara för att se vad man kunde. Så det var ju bra :P
Sen hade vi ingen svenska så vi hade håltimme igen, sen lunch, typ stekt klyftpotatis å goda biffar å tzatziki ^^ Sen hade vi engelska å historia, fett trist  å sen efter skolan åkte jag å red :) Red Majken, fett mobbat namn, Hon va skiitstor men de gick bra ändå.
Efter de kom pappa å hämta mig så kolla jag på idol med hela min stora familj hemma hos Åsa, det var trevligt :) Sen drog jag till stn å mötte Carro å Jalle, vi gick till ´skönviksparken sen kom Eva å Klara, sen ville jag gå därifrån för att Patrik inte ville ha mig där å han va där först ju men då dampa Carro så sen stanna vi et ttag till, sen gick vi iaf. (utom carro) vi gick hem te mej å kolla på top gun. Den va så konstig så jag låg  å halvsov typ hela filmen.
Sen var vi värsta hungriga (klockan va typ 1) så vi bakade scones å drack te! Skiitmysigt(L)(L)
Nu måste jag dra,. Pusshej


Kommentarer
Postat av: Klara

filmen va mobbad =P men sconesen va goda =) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback