Ropa till gud ^^

Den psalmen e braa (: hehe.
Idag var de en lång dag i skolan. Skulle till kuratorn på morronen så jag tog en senare buss, fick åka själv trodde jag men jag mötte Katta på bussen, hon trodde vi började 10 över 9 istället för 10 i :P hon ba: asså jag tog en tidigare buss så jag skulle hinna gå till expeditionen xD ja ba: mm, men asså vi börjar typ nu :P haha de va lite kul ^^ Men efter matten skulle vi ha engelska å läxförhör men då kom rektoen å berätta om lite saker så vi ska ha de på fredag istället. skönt (: sen hade vi musik å jag haatar de men jag ska byta till bild tack å lov ^^  sen till lunch fick vi fisk av lite olika slag ^^ man fick välja på vanlig fisk, panerad eller fiskbullar, å typ potatis eller potatismos ^^ sen fanns de nån korvgryta oxå som såg äcklig ut :P Efter lunch hade vi klassråd å bestämde att hela klassen skulle åka till stan nån halvdag i skolan å gå på resturang :P på kemin hade vi läxförhör..de gick sådäär för jag glömde böckerina i skolan igår :P men det gick inte åt skogen iaf för jag har ju hängt med på lektionerna duktig som jag är ^^ På svenskan fick vi läsa en novell å svara på frågor å sen diskutera, de va kul (: På naturkunskapen lekte jag å mickis med roliga små bollar, man skulle bygga H2o och lite sånt me dom (: det var väldigt roligt. Sen sluta vi halv fem å jag missa preciiis tåget sen va nästa tåg 10 minuter försenat fast jag mötte Camila på stationen så de va inte så tråkigt (: vi satt på marken å luffa ^^ sen när jag kom hem läste jag min frida-tidning å sen åt jag mat sen satt jag vid datorn å sen kolla jag på idol å nu e jag här å ska snart duscha å de va min dag :P eller jag duschar imornbitti istället ^^ men det var iaf min dag :P i detalj x)

På torsdag har vi fotografering :S usch då :P vet inte vad jag ska ha för kläääder :P bajs. jag ska ha nåt riktigt udda xD min gorilladräkt kanske. haha. nej men fan vet inte.
ska dra Pusshejs

Kommentarer
Postat av: Carro

Usch skolfoto =S x) shiit mkt maträtter ni får välja mellan :P Puss love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback