Smile for me

Hej
Vet inte vad jag ska skriva egentligen. Idag hade vi bara en lektion. Tyvärr var det matte så det kändes som ungefär 3 lektioner. Frågade min mattelärare om jag skulle byta till en samhälls-klass å han sa att det var bästa lösningen om jag fick IG på provet. Får väl hoppas på att jag lyckas få ett G .. fuckfuckfuck..vill inte byta klass :( men men... jag önskar att det var fredag idag. Vi har läxförhör på kemin imorn å jag fattar verkligen inte det där med substansmängd å molmassa å sånt :S helt mobbat.
Förresten, idag fick jag skuss till skolan för hela pendeltågstrafiken va fuckad. Men när jag skulle hem fick jag åka jävla ersättningsbuss som va helt knökad. men jag kom hem till slut iaf.
Har inte hänt nåt speciellt idag. Vann mot Patte på kinaschack yeah^^ Det spelet e värsta kul ju. Jag har aldrig fattat hur man gör förns nu ^^
men men.. inget å säga.. lyssnar på 26:e december (intressant fakta) HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Carro

haha aa asså jag blev värsta chokad när det ståg as mkt pers nere vid centrum ^^..men vaddå ska du byta till sammhäller bara lr :S ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback