:'(

hello borde inte skriva för jag kan inte! var längesen jag var så här packad XD shit vad jag skämms, förut ikväll var jag gryyyymt glad, livet lekte.. nu mår jag riktigt dåligt och är yr som fan, haha rätt åt mig XD idag träffa jag Pata, Adde och Jeppe. grymt shyssta asså :) asså shit vad det går segt för mig att skriva. (måste ba säga: ordet "skriva" som jag skrev i förra meningen, jag skrev rätt på första försöket, behövde inte sudda en enda gång, WOHO!haha).. nej men seriöst jag måste sova (det kommer inte gå!), den är faktiskt en dag imorn oxå med solsken, senast halv 1 ska jag vara uppe ur sängen annars faaan mig! nej men jag mår skitdåligt just nu egentligen... men men shit happens. i höst böjar jag om ruta ett, längtar till sommarlovet som faaaan!!

På lördag blire skolan å träffa Åsa och sen tumba/tullinge å heja på älsklingen när hon tävlar i gymnastik! DU ÄR SÅ GRYM, ÄLSKAR DIG! (L)

sleeeeeeeep for me now XD pusssssss

what's in it for me, I realla got to now
What's in it for meeee, this ain't a one man show
In my life, you come and go
ain't happy about it så I got to nooow
(ingen aning om ifall de e rätt, hahahahahahahaha DOGNARR! (inye ett enda ord rätt nästan -.-   skulle stå GODNATT!! För i helvete!)

Kommentarer
Postat av: L

naw va gulligt inlägg :) Dognarr ska jag börja säga (L)Älskar dig!

2007-04-15 @ 17:29:30
Postat av: carro

hahah Yeeah , jag måste ha min fanclub dör x)

asså det snurrar fortfarande i mig , speciellt nät jag läser typ bokstäverna flygerlite :P och just nu lyssnar jag på gotHigh ååå ÄLSKA :D (L)

2007-04-15 @ 21:32:42
Postat av: carro

damn jag kan verkligen inte skriva , seriöst .. när blir jag riktigt nykter ? (skriver as sakta nu bara så ni vet ) ;D

2007-04-15 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback