592:a inlägget

Tjenare.
Idag har jag inte varit i skolan. Fy på mig. men jag hade bara en lektion så lixom vem pallar? Jag var i stan med Josse <3 det var jävligt roligt måste jag säga. Fast innan det var jag i huddinge centrum i en timme eftersom jag är lite tankspridd och råkade ta ett tåg för tidigt. I stan köpte jag Ett linne och solbrillor på HM, en bikiniöverdel på lindex, ett skärp på punkt shop och på Carlings 2 linnen och ett par woonderful trosor ^^ . asså på Carlings vare VÄÄÄÄRLDENS hetaste och sötaste kille :DDDD shit först kom han å fråga hur det va typ vi ba: bara bra sj? han ba: det är bra, JÄVLIGT bra faktiskt och var verkligen skiitglad och allting :D sen när jag fråga om jag kunde få kolla på dom där trosorna (för fom hängde lixom bakom kassan så han ba: sjääälvklart :D asså ååh jag måste dit igen XD han hade typ svart hår, piercing i läppen där i mitten. Typ rätt ljusa jeans med väärsta hålen upp på låret så man lixom såg fickan. sen hade han nån t-shirt och på ena armen hade han såna där festivalband 3 stycken, och på andra hade han typ en sån där fyrkantig sjal? ungefär som palestina sjal fast mkt mindre. asså det går inte å förklara men iaf jag försökte fixa så med min en gång men det blir alltid så tjockt. fast hans var lixom perfekt och HANS ÖGON! asså ååååååh :'D helt fucking fan den underbaraste person jag nånstin träffat (A) haha.
sen när jag skulle betala så hade jag köpt trosorna och ETT linne men han ba: kan du inte hitta ett till linne så du slipper få tillbaka ett nytt presentkort? Det behövs ju massa snygga linnen nu till sommaren , (glaaaad och söt som in i helvete) så jag gick å kollade lite bara för att dte var han lixom XD sen föreslog han ett och självklart tog jag det för HAN tyckte ju det var snyggt (asså jag tyckte ju oxå det XD) hahaha . men åh jag döör .. okej jag har skrivit JÄVLIGT mkt om honom nu XD sorry hahah :P men åh UNDERBAR! .... HÅLL KÄFTEN TOVE! XD

ivf. sen gick vi runt i stan typ , jag åt på donken... juste påväg till stan på centralen träffa vi värsta roliga killen men orkar inte skriva ner det XD men han satt och vätade på sin pojkvän och var värsta bajsnödig och "satt å knep som en pingvin" som han sa XD haha asså vi garva ihjäl oss sedan. hahaha

aja nu ska jag inte skriva mer skit XD pusshej

Kommentarer
Postat av: Louise

vilket carlings var det? ska fan dit bara för att kolla in han :P "Du borde sagt typ " näh men jag vill ha presentkort så jag kan komma hit igen ;D" hur gammal verkade han vara? puss

2007-04-18 @ 22:28:59
Postat av: carro

Fuck han verkar jue vara väldens heting liksom :P Ohhyeeah , thihi :D Pusssssssssssss

2007-04-19 @ 15:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback