ååh.

fyfan jag vill bara vara hemma just nu >_< ska på en metal-konsert i stan och jag har ju redan köpt biljetten så lite slös att stanna hemma :P
Gick lixom upp vid 9 idag, var i rönninge skola ett par timmar, var hemma ett tag, drog till tumba och kollade på Tullinge trupp cup, Carro tävlade och snart ska jag gå ner till tåget och åka in till stan.. JOBBIGT! Jag är skittrött och mår illa och kommer inte alls palla hela kvällen :O whatever jag lär väl överleva.

I skolan träffade jag Maria, fuuck :( det e dåligt. Nu saknar jag dig >__< men det var rätt roligt dära endå. På tävlingen var det jäävligt långtråkigt, det enda som var kul var att se Salem ju. jaja. nu ska jag gå å äta middag fast jag mår spyilla :| GAAAAAAAAAAAH jag börjar grina snart , skitskitskit O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback