är i skolan.

hejhej
jag är i skolan just nu. provet börjar om typ en halvtimme -.- hih fick just reda på att vi inte har nån svenska imorn så jag har bara en lektion :D:D woho. sen ere helg och fuck vad skönt!! Det ska bli sommarvärme i helgen <33 shit shit jag dör å längtar. ska sola på studsmattan vafan ^^

hum jag har inget att berätta. imorse vaknade jag vid nio och jag börjar vid 11 men jag tänkte att jag skulle ta 11tåget för jag e ju lite seg av mig, så jag typ låg kvar rätt länge. sen efter ett tag kom jag på att jag måste ju åka HALV 11 men jag orkade inte stressa så jag åkte klockan 11 iaf å missade gympan det var skönt. jag å steff satt ute på berget vid basketplanen å solade lite typ :) sen hade vi lunch men jag var inte ett dugg hungrig å det var soppa! när det e varmt ute lixom :P hehe

komemr inte på nåt att skriva ^^ imorn ska jag till rönninge så jag får inte så mkt sovmorron :P fuck. hhöh, fast endå jag kan sova till typ 9 .. det duger XD aja hejdå puss å smek XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback